موج انصراف کاندیداها از نامزدی انتخابات مجلس یازدهم


تحریم انتخابات سال 1392

انصراف جمعی از نامزدهای انتخابات مجلس اسلامی در 13۹۸

خوجه نفس: این روزها فصل انتخابات نماینده برای یازدهمین دوره مجلس جمهوری اسلامی در ایران است. خیلی از نامزدهائی که اعلام شده بودند یکی پس از دیگری انصراف از نمایندگی می دهند. از جمله حاج عبدالحکیم فیروزی، خانم دکتر سپیده عالمی، و .. است:

بیانیه انصراف از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛

من، عبدالحکیم فیروزی روستازاده ای که در سراسر مقاطع زندگیم، با شما در تمام دغدغه‌ها و مصیبت‌ها گریسته‌ام و با تمام شادی‌ها و افتخاراتتان، خنده‌ای از شعف بر لب‌هایم نشسته، در آستانه روز دانشجو و تجلیل از این طیف اثرگذار جامعه، به عنوان خادم همیشگی مردم، ضمن بیان تشکر از تمام اقوام، آشنایان، دوستان و همراهان همیشگی و سایر مردم گرانقدر، با عذرخواهی از تمامی بزرگان ، گروه های انتخاباتی، اعضا و همراهان عزیزم و همچنین گردانندگان فهرست های متنوع انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، که تا کنون حمایتهای بی دریغشان را نصیبم نمودند و به این علت که این حقیر حضور در هر پست و مقامی را فقط و فقط در راستای پیشبرد منافع مردم خویش جسته ام و با عنایت به اوضاع نامناسب اقتصادی و مشکلات عدیده مردم عزیز منطقه استان وکشور و مطالبات گسترده و انباشته مردم منطقه که در طی حداقل!!! ۱۲ سال اخیر به بوته فراموشی سپرده شده اند و با توجه به سوگندی که نماینده منتخب در مجلس شورای اسلامی برای ایفا و پاسداری از حقوق مردم کشورش یاد می کند و این سوال که آیا می توان در راستای سوگند یاد شده، ایفای نقش نمود؟؟؟ این سوال من را برخلاف دوره های گذشته طی روزهای اخیر به شدت، بفکر فرو برد و در انتها به این جمع بندی رسیدم که پاسداری از سوگند یاد شده با توجه به شرایط فعلی از توان اینجانب خارج است و بدینوسیله انصراف خود را از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام میدارم.

کوچک مردم فهیم منطقه غرب گلستان
حاج_عبدالحکیم_فیروزی

بیانیه انصراف از ثبت نام خانم دکتر سپیده عالمی:

بنام خداوند بزرگ ، آفریننده ی محبت
مردم شریف گنبد کاووس وبخش داشلی برون

با سلام و احترام به اطلاع شما عزیزان می رسانم : مدتی است در رسانه ها و جوامع در مورد نامزدی اینجانب اعلام در یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است !

لازم به ذکر است به یاری خداوند بزرگ من حسب وظیفه اخلاقی زندگی خود را وقف همشهریان و خود را موظف به پیگیری مسایل اجتماعی و فرهنگی منطقه و مردم معزز ترکمن صحرا می دانم . با تاءسی به سیره ی خانوادگی خود و خانواده ی محترم همسرم و پدر گرامیشان شادروان حاج آخوند طلایی امام جمعه فقید گنبد اصل بر خدمت است و شکی نیست که کسب درجات عالیه ی تحصیلی ، جز برای خدمت بیشتر به مردم دلیلی نداشته و ندارد .

باری ، باید به آگاهی مردم شریف و عزیز منطقه برسانم من تا این لحظه هیچ تصمیمی برای شرکت در انتخابات نگرفته و در حال حاضر آمادگی لازم را ندارم . اما شما مردم خوب و پرتلاش مستحضر باشید که عدم حضور من در مجلس شورای اسلامی که مسند مقدسی هم هست دلیلی بر توقف خدمت من نیست و چه بسا تا این لحظه بحمدلله در انجام مسایل منطقه خود را موفق می دانم ولیک نیازی به ابراز و بیان مسایل نیست چون جز برای رضای حضرت احدیت منظوری نداشته ام . از سویی هنوز معلوم نیست با حضور در مجلس بتوانم بیش از آنکه اکنون در تلاش برای خدمت هستم موفقیتی حاصل آید .

در پایان ضمن سپاس فراوان از همراهی های صمیمانه مردم شریف منطقه بویژه بزرگان عالی مقام ترکمن و همه ی عزیرانی که پیشنهاد حضور اینجانب در خانه ی ملت مطرح کردند ، اطمینان می دهد هر زمان احساس کردم با حضور در خانه ملت می توانم خدمتی بیشتر و درخور مردم ارجمند و همشهریان گرانقدر صورت دهم بی شک ابتدا رسما به شما مردم خبر می دهم و از همیاری و کمک شما عزیزان که همواره این حمایت برایم بسیار ارزشمند بوده و هست بهره مند خواهم شد . چون اعتقاد قلبی دارم جز با نظر و پشتیبانی مردم هیچکس در خدمت به آنان موفقیت نخواهد داشت. …

ممنون از دیدگاهی که گذاشتید.