کمپين اتحاد اقوام مختلف در بالاترين در راستای تقويت جنبش مردم ایران


اقوام در ایران

اقوام در ایران

رژيم به سختی بدنبال تفرقه در قوميتهای مختلف جهت تضعيف جنبش مردم ایران ميباشد. دامن زدن به اختلافات ترک و فارس و کردو بلوچ همه و همه چيزی نيست جز در انزوا قرار دادن جنبش مردم.ترفندهائی که با پخش جوک خاتمی شروع و با ماجرای نود و تيم تراختور شکل جديدی به خود گرفت. پس بر ماست که حسن نيت جنبش مردمی مان را به تمام قوميت ها نشان دهيم و با تاکيد بر شعار (همه جای ایران سرای من است) با حل سوتفاهم ها و اهميت دادن به اخبار تمام قوميت ها ترفندهای رژيم سفاک به گوشه رينگ رانده شده اسلامی را خنثی نمائيم و دست به دست هم دهيم به مهر….کشور خود را کنيم آزاد. 

Small توسط harfehesaab در بخش سیاست داغ شده ۳ روز قبل فرستاده شده ۳ روز قبل ۱۰۲ نظر 


 

new_win من یک فارس یک کرد ،یک آذری، یک عرب ،یک بلوچ، یک گیلک، یک مازنی ،یک ترکمن، من یک ایرانی حامی جنبش سبز هستم  

ـ۲۶۳ کلیک Language Bookmark friendfeed.com من یک فارس یک، کرد ،یک آذری، یک عرب ،یک بلوچ، یک گیلک، یک مازنی ،یک ترکمن، من یک ایرانی معترض به ظلم و بیداد خامنه ای و ایادیش هستم که کشور را اشغال نظامی کرده است خامنه ای که پول کشورم را خرج سایر ملل میکند و جوانان کشورم را با طناب دار خفه و خاموش می کند .(ایران بالا حامی «کمپین اقوام ایرانی برای حمایت از جنبش سبز» 

ادامه نظرات در بالاترین  »

نوشته شده در سیاسی اجتماعی. برچسب‌ها: . Leave a Comment »

ممنون از دیدگاهی که گذاشتید.

